Procedure project aanvragen

Bij iedere aanvraag wordt gekeken naar het vaardigheidsniveau ter plaatse:

  • technische infrastructuur
  • het opleidingsniveau
  • de mogelijkheden voor onderhoud en service
  • de verkrijgbaarheid van vervangende onderdelen

Ook wordt gekeken naar de verhouding tussen baten en kosten o.a. van transport. Bij voorkeur worden geen artikelen uitgevoerd die in het land zelf gemaakt kunnen worden. Alle artikelen worden zo goed mogelijk gevrijwaard voor risico’s voor de gebruiker. Bovendien stemmen wij onze inspanningen af op de specifieke wensen en de kritiek van onze afnemers.

U wordt verzocht een algemene beschrijving te geven van het project en een gedetailleerde lijst bij te voegen van de gewenste goederen. Wij willen bij voorkeur via uw contactpersoon of sponsor in Nederland werken.

Na ontvangst van uw verlanglijst, bekijken wij eerst of uw project voor MEDIC voldoet aan onze doelstelling. welke producten wij kunnen aanbieden en de financiële bijdrage die wij vragen. Wij nemen contact met u op om e.e.a. te overleggen. Op basis van uw verlanglijst wordt een offerte opgesteld en naar u gezonden. Aan de hand van uw budget kunt u bepalen welke producten u wilt bestellen.

Na ontvangst van uw schriftelijke bestelling worden de goederen klaar gezet voor aflevering af magazijn Apeldoorn. Indien verlangd kunnen wij in overleg met u adviseren t.a.v. het transport. De kosten voor vervoer en verzekering zijn voor uw rekening.

Betaling van de goederen dienen bij vooruitbetaling te worden voldaan.

Wilt u een aanvraag indienen, vul dan het volgende “formulier” in.

U kunt ons bereiken via deze website of per post, e-mail, fax of telefoon (zie “contact”). U bent van harte welkom voor een persoonlijk bezoek. Wel gaarne eerst een afspraak maken.